.gif)
16 Kasım 2020 18:49
KORUMANIN TEK YOLU: MASKE, MESAFE, HİJYEN
Çağrı da bulunan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer: “Siz değerli hemşehrilerimden de ricam; kendimiz ve sevdiklerimiz için Korana Virüs’ten korunmanın tek yolu olan: Maske, mesafe ve hijyen kurallarına uymamızdır. Mücadelemizin başarıya ulaşmasının tek koşulu, kurallara uymaktan geçiyor” dedi.
.gif)
10 yıl içinde bu meslekler tarih olacak!
Emekliye ek zam ocak ayına sarkabilir
Kapanca Festivali’nde coşku 3’üncü günde zirveye çıktı
Gölcük Değirmendere’de Aquapark sizi bekliyor!




