İddialara göre bilinmeyen bir nedenle kavga edince eşinin çocuğu ile birlikte evi terk etmesinden sonra bunalıma giren Doğancan K. (33) isimli vatandaş Anıtpark'ta trafik levhasının üzerine çıkarak intihara kalkıştı. Olay yerine gelen polisler ikna ederek şahsı aşağıya indirdi.
28 Haziran 2020 12:24
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor






