Hem doğum günü ve hem de emekliliğini bir arada kutlayan Ayşe Aylin Seven Çiçekli, oldukça memnun oldu. Kendisi için hazırlanan özel pastanın üzerinde ki mumları söndürürken; yanında yer alanlar; 'İyi ki doğdun' diye alkışlarla tezahüratta bulundular.Mutlu olan Ayşe hanım; bu güzel ve özel günde kendisini yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederek, 'Çok mutlu oldum. Mutluluklar, paylaşıldıkça çoğalır. Bu güzel günümde beni yalnız bırakmayan başta eşim olmak üzere; sevenlerime, dostlarıma, arkadaşlarıma, kurumumuzda vazife yapan çalışanlarımıza teşekkür ederim. Çok mutlu oldum' dedi.
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
KARBADER Başkanı Perihan Dede: Kadının olduğu yerde başarı vardır
En büyük banknotla yemek yiyemem!





