Her zaman olduğu gibi bu Ramazan ayında da Kocaeli Büyükşehir Belediyesi olarak halkımızın hizmetinde olacağız. İhtiyaç sahibi ailelere gıda yardımlarımız, sıcak yemek dağıtımlarımız ve evde bakım hizmetlerimiz Ramazan ayında da artarak devam edecek. Ben bu Ramazan’da Kocaelili hemşerilerimin sofrasına oturmayı, iftar yemeklerinde dualar eşliğinde hep birlikte oruç açmayı çok arzu ediyordum. Koronavirüs salgını nedeniyle alınan tedbirlerden elde edilen başarılı sonuçlar, bize sosyal mesafeyi korumanın önemini bir kez daha gösteriyor. Bu nedenle aynı sofralarda buluşamayacağız.
Ancak bedenen bir arada olamasak da gönüllerimiz yine bir arada olacak. Yan yana saf tutamasak da aynı kıbleye yine birlikte yöneleceğiz. Kocaeli’nde yaşayan tüm vatandaşlarımızın hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir Ramazan geçirmesini temenni ediyorum. Ve hep birlikte sağlık, mutluluk içinde Ramazan Bayramı’na kavuşabilmeyi Rabbimden niyaz ediyorum. Sevgili Kocaelililer, bir kez daha şunu ifade etmek isterim ki sizler bizim için çok değerlisiniz. O nedenle lütfen Ramazan ayı boyunca da evlerinizde kalmaya, alınan tedbirlere en sıkı şekilde uymaya devam edin. Allah’a emanet olun, sağlıcakla kalın.’’
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




