Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi yetkilileri panik nedeniyle corona virüsü kaptığını düşünerek pek çok hastanın geldiğini ama yapılan testlerde corona virüsüne rastlanmadığını açıkladı. Hastanede karantina uygulamasının olmadığının da altı çizildi.
12 Mart 2020 12:35
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı







