Suriye’nin İdlib bölgesinde rejim güçleri tarafından atılan bomba sonucu bir askerimiz daha şehit oldu.
Konuyla ilgili Gaziantep Valiliği’nden bir açıklama yapıldı.
Açıklamada şöyle denildi:
*Suriye’nin İdlib bölgesinde rejim güçleri tarafından atılan bomba sonucu hemşehrimiz Tank. Söz. Er. Mecit Demir şehit olmuştur.
*Șehidimize Allah’tan rahmet, kederli ailesine sabır ve başsağlığı diliyoruz. Milletimizin başı sağ olsun.
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!






