KENDİNE GAZETECİ DEMESİN”
“Ahmet Davutoğlu’nu 3 sene sonra canlı yayına çıkarma şansı olup da buna hayır diyecek, söyleyeceklerinde haber değeri görmeyecek olan kendisine gazeteci demesin. Dört yıl RS FM’de özgürce program yaptım doğru, tersi olsaydı dört yıl değil dört gün sonra vedalaşırdık. E bu da bugün yaşananları anlatmaya yeter. ‘Tarafsız’ Davutoğlu’nun ajansı değil bir haber ajansıdır, Türkiye’deki medya düzeninden şikayet edenlerce desteklenmektedir, tarafsızlığını merak eden siteyi takip etsin. Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Dört yıl önce programa başladığımda da bana ait bir internet sitesi (http://bidebunuizle.com ) vardı, 3 ay önce de ‘Tarafsız’ kuruldu, peki sorun niye bugün yaşandı?”
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi





