İşte Sibel Gönül’ün Facebook’tan paylaştığı o mesajın içeriği: "Bugün Büyükşehir belediyemizin yapmış olduğu açıklamada ''KHK kapsamında çalışan personelin aldığı günlük brüt ücretlerine 1 mart 2019 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 2018 ve 2019 yılları asgari ücret dikkate alınarak günlük ücretlerine 21,16 TL ücret artışı yapılmıştır. Böylece KHK kapsamında çalışan kardeşlerimiz her ay ilave 635 lira zamlı ücret almış olacaktır'' denmiştir. İnşallah 31 Mart’ta başkan seçildiğimde ilk işim aynı zammı İzmit belediyesinde KHK kapsamında çalışan kardeşlerimiz için uygulamak olacaktır."
27 Mart 2019 10:19
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı




