Mehmet Özalay konuyla ilgili açıklamalarda bulundu. Oy pusulasında 1.sırada olmamız bizim açımızdan avantaj teşkil etmektedir. Özalay, seçimi kazanarak Karamürsel halkına en büyük hizmetler yapmak istiyoruz. Biz Karamürseli’mizi ve halkımızı seviyoruz. Milli Görüş Belediyeciliği Karamürsel'de 1999-2004 yılları arasında gösterdik. O dönemde yapılan çalışmalar hala Karamürseli’mizin dilinde ve o dönemden bu yana Karamürsel halkı özlemle Milli Görüş Belediyeciliğin çalışmalarını beklemektedir. Biz inşallah bu seçimleri alacağız, buna böyle inanıyoruz. Bu yarışta ben ve meclis üyeleri arkadaşlarım sandıktan birinci olarak çıkacağız. Karamürseli’mize Milli Görüş belediyeciliği tekrardan yaşatacağız, dedi.
14 Mart 2019 02:59
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı




