Millet İttifakı’nın Kandıra Belediye Başkanı Ercüment Şahin Bağırganlı Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Bağırganlı mahallesinde büyük bir coşkuyla karşılanan Ercüment Şahin şöyle konuştu: Sizlerle her anı keyifli bir buluşmayı geride bıraktık. Gözlerinizdeki değişim isteğini görmek, göstermiş olduğunuz ilgi onur verici. Gayret bizden, destek sizden, nasip Allah'tan.’
.gif)
.gif)
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı




