Gölcük’te 2022-2023 eğitim öğretim yılının yarıyıl döneminde; ilk, orta, lise ve dengi okullarda eğitim gören binlerce öğrenci, karne heyecanı yaşadı. Gölcük Çiftlik İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine; Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert, öğrenciler, öğretmenler ve veliler katıldı. Törende öğrenciler, karnelerini; Başkan Sezer ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mert’in elinden aldılar.
BAŞKAN SEZER, ÖĞRENCİLERİ TEBRİK ETTİ
Törende Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, karnelerini verdiği öğrencilere; tatil dönemini iyi değerlendirmeleri konusunda tavsiyelerde bulunarak başarılarından dolayı tebrik etti.
.gif)
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







