Gölcük Belediyesi, yeni dönem tiyatro sezonunu; Kazıklı Kervansarayı Kültür Yapısı’nda ‘Minik Macera’ adlı çocuk oyunu ile açmıştı. Kültür-sanat etkinlikleri kapsamında düzenlenen tiyatro etkinlikleri bu kez yetişkinler için perdelerini “Karambol” adlı oyunu ile devam etti. Sezonun ilk yetişkin oyunu olan iki perdelik komedi dalındaki “Karambol” adlı oyun, çocuklar için düzenlenen ilk oyunun ardından bu kez büyükleri eğlendirdi. Ücretsiz olarak sahnelenen; absürt ironik ve karmakarışık bir hikayeyi barındıran oyunda keyifli zaman geçiren Gölcüklüler, etkinlik için Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’e teşekkür ettiler.
.gif)
Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Sınırcı’nın KOTO ziyaretinde neler konuşuldu?
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje






