Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, 9 Temmuz Cumartesi günü başlayacak mübarek Kurban Bayramı öncesi son mesai gününde başkan yardımcıları, müdürler ve personelle bayramlaştı. Gölcük Belediyesi Meclis salonunda düzenlenen bayramlaşmada konuşan Başkan Sezer, “Hemşehrilerimize hizmet için özverili bir şekilde, üstün gayret göstererek çalışan, tüm mesai arkadaşlarıma can-ı gönülden teşekkür ederim. Ailelerinizle birlikte, sağlıklı, mutlu bir bayram diliyorum” diyerek personeli ile tek tek bayramlaştı.
.gif)
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi





