Gölcük Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, şiddetli yağış ihtimaline karşı teyakkuza geçti. Ekipler, yağış ihtimaline karşı olası su baskınlarını önlemek adına ilçe genelinde mazgallarda temizlik çalışması başlattılar. Sabah erken saatlere kadar süren çalışmalarda mazgallarda biriken tüm atıklar temizlendi.
NÖBETÇİ EKİPLER GÖREV BAŞINDA OLACAK
Olası yağış ihtimaline karşı nöbetçi makine ikmal ekiplerinin teyakkuzda olacağını söyleyen Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, “Mesai mefhumu gözetmeksizin, gece gündüz görev başında olan mesai arkadaşlarıma da can-ı gönülden teşekkür ederim” dedi.
.gif)
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi





