Türkiye Ragbi Federasyonu tarafından düzenlenen Ragbi Büyük Kadınlar Türkiye Şampiyonası final karşılaşmaları, Gölcük Şehir Stadı’nda yapıldı. Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşmalar sonucunda, final müsabakasında; İstanbul Firızköy Kulübünü mağlup eden Ankara Ragbi Spor Kulübü, Ragbi Büyük Kadınlar Türkiye Şampiyonu oldu. Ankara Ragbi Spor Kulübü sporcularına, düzenlenen törende şampiyonluk kupasını Gölcük Kaymakamı Cengiz Karabulut ve Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer teslim etti.
8 TAKIM TURNUVADA MÜCADELE ETTİ
Firuzköy Spor Kulübü, Hacettepe Spor Kulübü, Selçuk Kartallar Spor Kulübü, Kandıra Akçakoca Spor Kulübü, Ankara Ragbi Spor Kulübü, Alanya Belediye Spor Kulübü, Çarşamba Belediye Spor Kulübü, Körfez Gençlerbirliği Spor Kulüp’lerinin katıldığı turnuvada; Çarşamba Belediye Spor Kulübü 3. oldu. Ödül töreninde konuşan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, katılan tüm takımları tebrik ederek, turnuvada emeği geçenlere teşekkür etti.
.gif)
Hayat kimya, Türkiye’nin en mutlu işyerleri listesinde
Başkan Hürriyet Fas’taki UCLG Dünya Kongresi’nde konuşacak
Vali Aktaş, Derince’de projeleri yerinde inceledi
Kocaeli vekili Gergerlioğlu’ndan Mayıs ayında 54 soru önergesi, 26 komisyon başvurusu







