Başkan Hürriyet konuşmasında AKP’li üyelerin algı oluşturma çabalarına fırsat vermeyerek, kreşler konusunda net açıklamalarda bulundu. Hürriyet, “Kreşlere yükleniyorsunuz, ücret diyorsunuz. Kreş için yönetmelik çıkardık. Hep birlikte imza atıldı. Ekonomik durumu olmayan belli kriterdekiler zaten ücretsiz yararlanıyor. Ekonomik durumu orta ve üstü olanlar da 850 liradan yararlanıyor.
VAR OLAN KREŞİ KAPATTINIZ
O yüzden algıyı değiştirip herkese ücretliymiş gibi göstermeyin. Bütün belediyelerde böyle. AK Partili belediyelerde de böyle. Kaldı ki siz açılmış, var olan kreşi kapattınız. Piyasa değeri 3500-4000 lira olarak yapılarla eş değer kreş açtık. Çok şükür alnımızın akıyla hizmetimizi veriyoruz.” dedi.
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







