İYİ Parti İl Başkanlığı İl Danışma Kurulu Toplantısı’nın ikincisini dün akşam il binasında gerçekleştirdi. Toplantıya danışma kurulu üyeleri eksiksiz katıldı.İl Başkanı Şanbaz Yıldız, İl Sekreteri Şaban Ufuk, İl Danışma Kurulu üyeleri; Musa Coşkun, Recai Gönenç, Orhan Çakar, İsmail Eroğlu, Naci Kara, Ahsen Okyar'ın katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda partinin Kocaeli’deki yol haritası masaya yatırıldı.
DAHA GÜÇLÜ ADIMLAR İÇİN
Toplantı sonrasında kısa bir açıklama yapan İl Başkanı Yıldız, "İlimizde birlik bütünlüğü pekiştirmek, partimizi daha güçlü kılabilmek için adımların neler olacağıyla ilgili fikir üretmek, hatta diğer illerimize örnek olabilecek çalışmalar yapmak adına gerçekleştirdiğimiz toplantımızın hayırlara vesile olmasını temenni ediyor, değerli fikirleri ve katkılarından ötürü danışma kurulumuza teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





