İzmit Belediyesi Cumhuriyet Bayramı coşkusunu bu sene de doyasıya yaşayacak. İzmit Belediyesi’nin Cumhuriyet Bayramı programları Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğraflarından oluşan sergiyle başladı. Sabiha Gökçen’in manevi oğlu Tarihçi, Yazar Eriş Ülger’in arşivinden İzmit Belediyesi Atatürk Evi Müzesi’ne bağışladığı fotoğraflardan oluşan sergi geçtiğimiz gün kapılarını açtı. 29 Ekim Cuma gününe kadar saat 08.30 ile 17.30 arası açık olacak olan sergide Atatürk’ün birbirinden özel 25 fotoğrafı yer alıyor.
.gif)
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





