Bilindiği gibi bu yılın başlarında İzmit’teki tarihi yapılardan biri olan Pembe Köşk, Kocaeli Büyükşehir Belediye Meclisi’nde alınan kararla 10 yıllığına Ensar Vakfı’na verilmişti. Vakfın açılışı bugün saat 14.00’de gerçekleştirilecek ve açılış törenine Bilal Erdoğan’da katılacak.
.jpg)
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





