Sağlık Bakanlığı, yeni tip corona virüsü (Covid-19) karşı Türkiye’de süren aşılama çalışmalarına ilişkin olarak bazı yeni kararlar aldı…
Corona virüsü aşısına ilişkin alınan yeni kararlar şöyle:
* Tüm 15 yaş üstüne ve kronik hastalığı olan 12 yaş üstüne aşı hakkı tanımlandı.
* PCR pozitifliği sonrası aşı uygulaması 3 aydan 1 aya çekildi.
* 4. dozlar 3. dozdan 21 gün sonrasına tanımlandı.
* Sağlık çalışanları ve öncelikli gruplara dördüncü doz aşı hakkı verildi.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!








Devletin parası bol alın bakalım aşıları Sonrada bitirmek için aşıyı zorunlu kılarsınız