Yaz sıcaklarının etkisini her geçen gün daha da arttırdığı bu günlerde İzmitli vatandaşların rahat bir nefes almak ve enerji toplamak adına vakit geçirdiği Şirintepe Mahallesi’ndeki Ekopark, İzmit Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından bakıma alındı. Gerçekleştirilen bakım ve onarımın ardından Ekopark, yeniden vatandaşların hizmetine açıldı.
BANKLAR VE YEŞİL ALANLAR
İzmit Belediyesi ekiplerince gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında Ekopark’ta bulunan havuzların bakımı yapılırken masa ve banklar da elden geçirilerek kullanıma uygun olmayanlar yenileriyle değiştirildi. Ayrıca yeşil alanlarıyla kendine hayran bırakan Ekopark’ta ağaçlar budanırken, çimlendirme ve çiçeklendirme çalışmaları da gerçekleştirildi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






