Başiskele’de Genc-i Âlâ modelini hayata geçiren Başiskele Belediye Başkanı M. Yasin Özlü, geleceğin hazinesi çocukların ve gençlerin her zaman yanında olarak genç kardeşlerinin mutluluklarına ve heyecanına ortak oluyor. Başiskele Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü koordinesinde Altınkent Gençlik Merkezi faaliyetleri kapsamında Altınkent Mahallesi’nde ikamet eden gençler için bir futbol turnuvası düzenlendi. 15-25 yaş arası gençlerin bir araya gelerek oluşturduğu 8 takım Altınkent Parkı’nda yer alan futbol sahasında birbirleriyle kıyasıya yarıştı. Geçen hafta Cuma akşamı başlayan turnuva renkli, eğlenceli ve keyifli anlara sahne oldu. Dostça ve çekişmeli geçen turnuvanın final maçı dün akşam oynandı. Belediye Başkanı M. Yasin Özlü’nün de izlediği maç gol düellosu şeklinde geçti. Rakibini 10-9 mağlup ederek şampiyon olan takımın kupasını Başkan M. Yasin Özlü, takım kaptanına takdim ederken tüm genç kardeşlerini göstermiş oldukları centilmence mücadeleden dolayı tebrik etti. Başkan Özlü, daha sonra günün anısına genç kardeşleriyle birlikte fotoğraf çektirdi.
.gif)
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






