Vali Seddar Yavuz’un sosyal medya hesabından paylaştığı o mesajın içeriği şöyle:
Değerli Kocaelili kardeşlerim, hava sıcaklıklarının artması ve yangın riski nedeniyle il genelinde; Ormanlık alanlara girilmesi, ateş yakılması, havai fişek atılması ikinci bir emre kadar yasaklanmıştır. Lütfen kurallara uyalım. Ormanlarımıza sahip çıkalım. Size güveniyoruz."
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!
Kocaeli artık sanayi kenti değil mi?







