Vali Yavuz’un sosyal medya hesabından paylaştığı o mesajın içeriği şöyle:
Sevgili Hemşehrilerim, Kocaeli’deki vaka sayılarının arttığını üzülerek görüyoruz. Henüz tek doz aşı yaptırmayan 500.000 kişi bulunuyor. Aşı olmayarak hem kendinizi hem de sevdiklerinizi tehlikeye attığınızı hatırlatmak istedim. LÜTFEN AŞI OLUNUZ.
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!




