Belediyedeki 25 yıllık çalışma hayatı boyunca farklı birimlerde görev alan, son olarak Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde Çevre Koruma Saha Denetim Sorumlusu olarak görev yapan Yüksel Nayır emekliye ayrıldı. Nayır’ın emekli olması dolayısıyla mesai arkadaşları bir veda programı düzenledi. Yelken Kafe’de gerçekleşen programa Derince Belediye Başkan Vekili Kenan Yalçın, Temizlik İşleri Müdürü Ömer Cömert ve Yüksel Nayır’ın mesai arkadaşları katıldı. Törende Nayır’a plaket takdim eden Başkan Vekili Kenan Yalçın, “Bugüne kadar olan hizmetleriniz dolayısıyla teşekkür ediyor, bundan sonraki yaşamınızda sağlık ve mutluluklar diliyorum" dedi.
.gif)
Anaokulunda çocukları sopayla dövdü!
Dağ başında gençleri keyiflendiren etkinlik
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!





