Gebze ve Darıca ilçeleri arasında sefer yapan fakat bir süredir seferlerine ara veren ve önemli güzergahı ile vatandaşların sık kullandığı Hat 525S, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi UKOME kararı ile yeniden seferlerini dönüyor. KBB Gebze Garajı ile Darıca Millet Bahçesi arasında sefer yapacak olan Hat 525S, 1 Mart 2021 Pazartesi günü itibari ile Büyükşehir Belediyesi’nin konforlu araçları ile vatandaşlara hizmet vermeye başlayacak.
ÖNEMLİ GÜZERGAHLARDAN GEÇECEK
Vatandaşların talebi sonrasında yeniden seferlerine başlayacak olan Hat 525S, iki ilçe arasındaki önemli güzergahlardan geçecek. KBB Gebze Garajı ile Darıca Millet Bahçesi arasındaki sefer yapacak olan HAT 525S, Hürriyet Mh. Ulus Mh. Yavuz Selim Mh. Osman Gazi ve Darıca Tren İstasyonları, Sıra Söğütler Mh. Farabi Eğitim ve Araştırma Hastanesi gibi önemli güzergahlardan geçerek hizmet verecek.
.jpeg)
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!





