.gif)
20 Ekim 2020 15:08
ESNAFLAR MEMNUN OLDU
Bu kapsamda Başkan Sezer, geçtiğimiz gün Gölcük 19 Mayıs Caddesi’nde esnaf ziyaretleri yaptı. Esnaflara hayırlı işler dileklerini ileten, caddeden geçen hemşehrileriyle de sohbet eden Başkan Sezer, talep ve önerileri dinleyip, sürdürdüğü projeler hakkında bilgi verdi. Esnaflar, Başkan Sezer’in ziyaretinden memnun olurken, teşekkürlerini ilettiler ve Gölcük için kısa sürede yaptığı çalışmalardan dolayı da teşekkürlerini ilettiler.
YAKIN İLGİ İÇİN TEŞEKKÜR ETTİ
Başkan Sezer yaptığı açıklamada: “19 Mayıs Caddesi esnaflarımızı ziyaret edip, hayırlı işler dileklerimizi ilettik. Esnaf ve vatandaşların da talep ve önerilerini dinledik. Esnaflarımıza ve hemşehrilerimize yakın ilgileri ve hoş sohbetleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İlçemizin kalkınması ve daha müreffeh bir Gölcük için; istişare düsturunu ve ortak aklı kullanarak, el birliğiyle durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
.gif)
Gölcük Değirmendere’de Aquapark sizi bekliyor!
Kocaeli’de Saadet Partili yönetici canına kıydı!
Vatandaşın borcu katlandı! Milyonlar icra takibinde
Başkan Hürriyet’ten 28 Haziran mesajı: Yaşasın Cumhuriyet, yaşasın İzmit




