Kardeş ülke Azerbaycan’ın her zaman yanlarında olduklarını belirten İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet, “İzmit Belediyesi olarak işgal altında olan Dağlık Karabağ bölgesi için mücadele eden Azerbaycan halkına destek olmak amacıyla kentin simgelerinden Saat Kulesi’ni Azerbaycan bayrağının renkleri ile ışıklandırdık. İki devlet tek millet anlayışı ile Azerbaycan halkının mücadelesinde yalnız olmadığını belirmek istiyoruz. Toprağı için mücadele eden ve bu uğurda hayatını kaybeden Azerbaycanlı kardeşlerimize Allah’tan rahmet diliyorum” ifadelerini kullandı.
06 Ekim 2020 22:26
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu





