.gif)
21 Eylul 2020 20:57
MASKE + MESAFE + HİJYEN KURALLARINA UYULMASINI İSTEDİLER
Bu eğitim – öğretim döneminde Korona Virüs salgını sürecinde olduğumuz için tedbirler üst seviye de alınırken, Kaymakam Karabulut ve Başkan Sezer, maske + mesafe + hijyen kurallarına riayet edilmesini istedi.
BAŞARILARLA DOLU GEÇMESİNİ DİLİYORUM
Başkan Sezer yaptığı açıklamada: “Yeni dönemin; öğretmenlerimiz, idarecilerimiz, velilerimiz ve tabi ki geleceğimizin teminatı öğrencilerimiz için verimli ve başarılarla dolu geçmesini diliyor, ahiret hayatna irtihal etmiş tüm eğitimcilerimizi de rahmet ve şükranla anıyorum” dedi.
.gif)
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu






