21 Eylul 2020 17:05
Bir süre önce Gelecek Partisi kurucu Dilovası İlçe Başkanlığı görevine atanan Fesih Telli kısa sürede partiyi kongreye götürüyor. Göreve atandıktan sonra ilçe binasını tutarak tefrişat işlerini tamamlayan, 20 kişiden oluşan yönetim kurulunu oluşturup üye kayıtlarını yapan Fesih Telli ilk kongre heyecanını yaşadıklarını belirtti. Kongreye tüm vatandaşların davetli olduklarını belirten başkan Telli “Toplumun her kesimini kucaklayan bir yönetim oluşturduk. Saha çalışmalarımız başladı. Amacımız hem yerelde hem genelde iktidar olmak. Bizleri bu göreve layık gören başta sayın genel başkanımız Prof. Ahmet Davutoğlu olmak üzere, yerel yönetimlerden sorumlu genel başkan yardımcımız Doğan Demir ve il başkanımız Ömer Faruk Başaran’a teşekkür ediyoruz. Güvenlerini boşa çıkarmamak için elimizden gelen gayreti göstereceğiz” dedi.
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!





