Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’la yaptıkları istişare sonucunda Kurban Bayramı boyunca Ormanya ve Perşembe Pazarı Otoparkların Bayramda Ücretsiz olması yönünde karar alındığı belirten Kocaeli Sporu Sevenler Derneği Başkanı Celal Kavaz, Büyükşehirin tahsis ettiği otoparkları en iyi şekilde işletmek için çaba gösterdiklerini vurguladı. 30 Temmuz 2020 21:31
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’la yaptıkları istişare sonucunda Kurban Bayramı boyunca Ormanya ve Perşembe Pazarı Otoparkların Bayramda Ücretsiz olması yönünde karar alındığı belirten Kocaeli Sporu Sevenler Derneği Başkanı Celal Kavaz, Büyükşehirin tahsis ettiği otoparkları en iyi şekilde işletmek için çaba gösterdiklerini vurguladı.
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda





