26 Temmuz 2020 05:05
Türkiye Emekliler Derneği’nden (TÜED) SSK ve Bağ-Kur sigortalılarının taban emekli aylıklarının asgari ücret seviyesine yükseltilmesiyle ilgili talepte bulunmuştu.
Konuyla ilgili çalışmalar devam ederken talep eğer kabul görürse en düşük emekli aylığı 2 bin 324 lira olacak.
Gelirlerde 824 liraya varan artış yaşanacak. Düzenlemeden, kapsamdaki emeklilerden vefat etmiş olanların hak sahibi yakınları da hisseleri oranında yararlanacak.
Anayasa’yı değiştirmeyi teklif edeni dahi tarihten sileriz
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de






