Başiskele Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından organize edilen programda Başiskele Sahili’nde bir araya gelen çocuklar spor hocaları eşliğinde egzersiz yaptılar.
Cumhurbaşkanlığı’nın yeni normalleşme sürecinin ardından 3 ayı aşkın süredir evlerinde kalan çocuklara ebeveynleriyle sokağa çıkabildikleri ilk günde Başiskele Sahili’ne akın ettiler. Başiskele Belediyesi’ne bağlı spor salonlarında görevli hocalar ile birlikte çocuklar egzersiz yaparak hem eğlendiler hem de spor yaptılar.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




