Konak Hastaneleri Ailesi olarak kurulduğumuz günden bu yana hemşirelerimizle gurur duyduk. Çalışmaları ve gösterdikleri üstün başarılı ile hem bizi hem de hastalarımızın takdirlerine nail oldular. Global bir salgın olan Covid-19 döneminde hemşirelerimiz 2 kat daha fazla enerji harcayarak hasta ve hasta yakınlarına yardımcı olmaya çalıştılar. Bu dönemde gösterdikleri bu yoğun gayret içinde ayrıca teşekkür etmek isterim. Sakinliğinizden, gücünüzden ve umutlarınızdan vazgeçmeyeceğiniz nice nice Hemşireler Günü’ne ulaşmanızı temenni eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim.” dedi.
.gif)
Başkan Ömeroğlu, 65 yaş üstü vatandaşlarla bir araya geldi
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
KARBADER Başkanı Perihan Dede: Kadının olduğu yerde başarı vardır







