AKP eski Genel Başkan Yardımcısı ve Milletvekili Selçuk Özdağ, Gazeteci Fatih Ertürk'ün programına katıldı. Şu an Gelecek Partisi Genel Başkan Yardımcısı olan Özdağ, programda "Başkanlık sistemi ve o süreçte Erdoğan'a destek verdiğim için halktan özür diliyorum" dedi.
Özdağ, daha önce de AKP'yi eleştirmiş ve “Birçok konuda yanlış gördüklerimizi dile getirdik. 2013'ten Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçen süre AK Parti açısından kötü bir yönetim dönemidir. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'ne geçiş sonrası çok kötü yönetim süreci yaşanıyor" ifadelerini kullanmıştı.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi





