Başkan Sezer yaptığı açıklamada, “Gölcük Belediyemizde çalışan çok değerli kadın mesai arkadaşlarımın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü kutladım. Bu vesile ile; eğitim, bilim, kültür, sanat, siyaset, ekonomi ve spor gibi her alanda büyük başarılara imza atan, aile ve toplumun yapı taşı olan tüm kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü en içten duygularımla tebrik ediyorum” dedi.
.gif)
Parti sayısı patladı!
Bu ne hal gençler!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci




