Gölcük Belediyesi, ilçe genelinde orta hasarlı binaların yıkımını gerçekleştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda; Hisareyn Merkez Mahallesi, Orhangazi Caddesi, No:139 adresinde bulunan orta hasarlı olmakla birlikte onarım ve güçlendirmesi yapılmayan 2 katlı binanın yıkımı gerçekleştirildi. Yapı Kontrol Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen yıkımda gerekli güvenlik önlemleri alınırken, 1 ekskavatör ve 1 arasöz yıkımı gerçekleştirdi. Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’de yıkım çalışmasını yakından takip etti.
“YIKIM ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ DEVAM EDECEK”
Başkan Sezer yaptığı açıklamada; “İlçemiz genelinde bulunan orta hasarlı binaların yıkımını gerçekleştirmeye devam ediyoruz. Bu kapsamda; Hisareyn Merkez Mahallesi, Orhangazi Caddesi, No:139 adresinde bulunan, orta hasarlı olup, onarım ve güçlendirmesi yapılmayan 2 katlı binanın yıkımına başladık ve kısa sürede tamamlayacağız. Onarım güçlendirmesi yapılmayan orta hasarlı ve metruk binaları yıkım çalışmamız aralıksız devam edecek” dedi.
.gif)
CHP'liler o partiye mi iltihak edecek?
Kocaeli'den 2 vekile ait dokunulmazlık dosyaları TBMM'de
KARBADER Başkanı Perihan Dede: Kadının olduğu yerde başarı vardır
En büyük banknotla yemek yiyemem!





