Salih Akmeşe Başkanlığı'ndaki İzmit Ulupınar Köyü Güzelleştirme ve Dayanışma Deneği yönetimi İzmit Belediyesi'nin de desteği ile üyelerini Eskişehir'e götürdü.
Sabah erken saatte otobüsle yola çıkan İzmitliler, Odunpazarı, Yılmaz Büyükerşen Balmumu Heykeller Müzesi, Minyatürk Park, Kent Park ve Yapay Plaj gibi Eskişehir'in en gözde alanlarını gezdiler.
Akşamda aynı otobüsle İzmit'e döndüler. Dernek Başkanı Salih Akmeşe katkılarından ötürü İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet'e teşekkür etti.
.gif)
.gif)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




