.gif)
13 Kasım 2019 10:07
GURUR DUYDUK
Kuzey Makedonya Cumhuriyeti Dış Yatırımlardan Sorumlu Bakanı Dr. Elvin Hasan kentimize gelerek İzmit Belediye Başkanı Av. Fatma Kaplan Hürriyet’i makamında ziyaret etti. Bakan Dr. Elvin Hasan, “Hemşerilerimizi çok sevdik. Siz de Balkanlısınız ve sizi bu makamlarda görmekten gurur duyduk. Görevinizde başarılar diliyorum” dedi.
İŞBİRLİĞİNE HAZIRIZ
Kendilerini ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu belirten Başkan Hürriyet, “Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum. Hemşerilerimi görmek çok keyifli oldu. Bize düşen bir durum olduğunda da yatırımcı soydaşlarımızın işini kolaylaştırmak anlamında her zaman iş birliğine hazırız. Gerek şehrimize yapılacak yatırımlarda gerekse Türk yatırımcıların sizin ülkenizde yapacağı yatırımlarda köprü olma noktasında biz de elimizi taşın altına koymaya hazırız” şeklinde konuştu.
.gif)
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı





