.gif)
Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt de konuşmasında, “Kışladüzü teşkilatımız içerisindeki en güzide mahallelerimizden birisi. Emeğiniz, payınız gerçekten çok fazla. Siyasette hiçbir zaman durulmamak gerekiyor. Ben inanıyorum ki diğer partiler seçimler bittiğinde kapıları kitlemişlerdir, yolunu unutmuşlardır. Bizim farkımız bu zaten. Başarımızın ana kaynağı bu. Sadece seçimden seçime çalışan teşkilatlar değiliz” dedi.
Kocaeli’de güzel bir uyumun olduğunu belirten Başkan Şener Söğüt, “Eksiklerimiz elbette vardır ama bunları sizlerle birlikte kapatacağız. Gençlerle ve kadınlarla ilgili çalışmalarımızı bir bir hayata geçirmeye çalışacağız. Büyükşehir Belediyemiz ile uyum içerisindeyiz. Teşkilatlarımız her zaman yanımızda” dedi. Başkan Şener Söğüt’ün konuşmasının ardından seçim süresince büyük emek sarf eden teşkilat üyelerine teşekkür belgeleri teslim edildi.
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler
Yavru tilki Ormanya’da doğaya dönüş gününü bekliyor
Bunaltıcı sıcaklar geliyor!




