.gif)
DARICA’YI ORTAK AKILLA YÖNETECEĞİZ
Bütün ziyaretçilerine teşekkür eden Başkan Bıyık, Darıca’yı STK’larla diyalog halinde yöneteceklerini ifade ederek şöyle konuştu: “Darıca’da doğdum, burada büyüdüm. 9 yıl AK Parti Darıca İlçe Başkanlığı görevinde bulundum. Dolayısıyla Darıca’nın sorunlarını çok iyi biliyorum. Hangi mahallenin neye ihtiyacı olduğunu biliyorum. Biz daha çok gönüllere dokunacağız. Gönül belediyeciliğini hayata geçireceğiz. Projelerimizin merkezinde insan olacak. İnsanlarımızın hayatını kolaylaştıracak işlere imza atacağız. Biz Darıca’ya hizmet için yola çıktık. Hizmetleri yaparken merkezimizde her zaman insan olacak. Zaman zaman yapacağımız istişarelerle projelerimize yön vereceğiz” dedi.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




