İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen program kapsamında ünlü sanatçı Mehmet Erdem, İzmitlilere 100. yıl coşkusu yaşatacak. 19 Mayıs Pazar günü saat 21.00’de Belsa önündeki buluşmada yakılacak meşalenin ardından fener alayı eşliğinde Anıt Parka yürünecek. Anıtpark’taki program ünlü sanatçı Mehmet Erdem’in konseriyle devam edecek İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, 19 Mayıs ruhunu sonsuza kadar yaşamak ve yaşatmak için bütün vatandaşları 100. yıl coşkusunu yaşamaya davet etti.
.jpg)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




