İYİ Parti Konya Milletvekili Fahrettin Yokuş, sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. Cep telefonlarının özel tüketim vergisine değinen Yokuş, “Cep telefonlarının özel tüketim vergisi yüzde 20 ‘den fazla ( ÖTV) artırıldı . Hükümet yakın bir gelecekte iğneden ipliğe zam yapacak. Başka bir seçeneği de yok. Ekonomi tepe taklak gidiyor” ifadelerini kullandı.
02 Mayıs 2019 01:19
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi







