22 Şubat 2019 16:20
İlimizde AKP’nin pek çok saygın ismi de var. Bu isimlerin zabıtalar arasında ayrımcılığın yapıldığı bu hususa çözüm bulmaları gerekiyor. Sorun ne mi? Ücretsiz ulaşım kartları. Kadrolulara bu kartlardan veriliyor, sözleşmelilere verilmiyor.
Yani aynı yerde yan yana görev yapan iki zabıtadan birinde bu kart var, diğerinde yok. Oysa ücretsiz seyahat kartları hiç hak etmeyen ama torpili olan isimlere bile verilebiliyor.
Dedik ya; zabıtalar korkudan konuşamıyor ve sorunu dile getirmek de biz gazetecilere düşüyor. Sözümüz yetkililere; zabıtalar arasında ayrım yapmayın ve onları üzmeyin.
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?






