İzmit Belediyesi sınırları içerisinde yer alan park alanlarında elektrik aydınlatmaları ve kavşaklarda yer alan dekoratif aydınlatmalar İzmit Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından onarıldı. Zamanla ve mevsim şartlarına bağlı olarak oluşan arızalar ekipler tarafından titizlikle giderildi. Tüm tesisatları tek tek elden geçiren ekipler bütün arızaları giderdi. Çalışmalarını tamamlayan yetkililer, tüm sistemlerin sık sık kontrol edilerek çalışır durumda olmasını sağlayacaklarını belirtti.
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?






