Türkiye’nin en hızlı büyüyen ilk 100 şirketi sıralamasında, 2015 yılında 36’ıncı 2016 yılında ise 20’nci şirket olan Göçmen Börekçisi, 2018 sonuna kadar 10 şube daha açarak toplamda 95 şubeye ulaşmayı hedefliyor.
İki yüz kişilik üretim ekibine ve günlük 7 bin-10 bin kilo arası üretim hacmine sahip olan marka, yoğun franchise taleplerini doğru değerlendirerek tüketiciye nitelikli noktalarda ulaşmayı ilke ediniyor. Göçmen Börekçisi bu ilke ile el yapımı lezzetlerini Kıbrıs-Girne, Çankırı ve Eskişehir’deki yeni şubeleriyle, yüzbinlerce kişiye daha ulaştırmaya başlıyor.
Yurt dışı atağı
Gelen talepler doğrultusunda marka, bir süre önce yurt dışında büyüme stratejisini de devreye almıştı. Amerika'daki franchise noktalarının Kasım 2018'de hizmete başlaması planlanıyor. 2019 yılı ve sonrasında ihracatını artırmayı hedefleyen Göçmen Börekçisi'nin hedefi, 5 yıllık süreçte yurt içi ve yurt dışında, 10 ülkede 200’ün üzerinde mağazaya ulaşmak.