İşte o açıklamanın içeriği:
Gebze – Orhangazi – İzmir (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dahil) Otoyolu’nun, İstanbul İstikameti Muallimköy Kavşağı Kol-4 (Dilovası – Ankara ayrım kolu) bağlantısının, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğünün sorumluluğundaki Gebze Kavşağı - İzmit Kavşağı arasında TEM Otoyolu ve Bağlantı Yollarında Üstyapı İyileştirmesi ve Büyük Onarım İnşaatı Yapım işi devam etmektedir.
Söz konusu işin bünyesinde; TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı - Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı iyileştirme ve yenileme çalışmaları nedeni ile; Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu Ankara istikametine bağlanan Muallimköy Kavşağı Kol-4, 22.06.2026- 31.07.2026 tarihleri arasında araç trafiğine kapatılacaktır.
Bu nedenle çalışmalar esnasında gerekli tüm emniyet tedbirleri alınacak ve onaylı trafik projesine göre gerekli trafik işaretlemesi yapılacaktır. Sürücülerin yol üzerindeki trafik işaret ve işaretçilerine titizlikle uymaları gerekmektedir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?







