Kocaeli’de çok tanınan ve bir dönem MHP ve İYİ Parti’de de yönetici olarak görev yapan Ahmet Çetin Kocaağa telefon kamerası ile çektiği görüntüleri sosyal medya hesabından paylaşarak şu notu düştü:
Sapanca gölü Eşme sahili. Göl suları kıyıdan ve sazlıklardan tarihin en büyük çekilmesini yaşıyor.
Balıkların üreme alanları olan, içleri her türlü pislikle dolu sazlıklar suya hasret kalmış..
Bu olumsuzlukları fırsata çeviren bir aile ile karşılaştık bataklığa dönüşen sahilde, su samuru çekirdek ailesi.
Keyifleri yerinde. Mesafeyi koruyarak görüntülemeye çalıştığım için çok kaliteli olmasa da tarihe not düşmüş olduk.
Derince’de Afet Mutfağı Projesi hayata geçiyor
Yangın çıksa itfaiye giremez
Büyükakın’ı şiirle karşıladılar
TEM otoyolundaki o nokta 24 saat trafiğe kapatılacak




