Gölcük Belediyesi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının ilk ara tatilinde öğrencileri neşelendiren bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Bu kapsamda tatil dönemindeki öğrencilerin verimli zaman geçirmeleri hedefiyle düzenlenen “Miyav Karnavalı” adlı tiyatro oyunu, çocukların yoğun ilgisiyle sahnelendi. Kavaklı Kongre Sarayı’nda sahnelenen oyunda çocuklar; eğlence, dostluk ve macera dolu anlar yaşadılar.
.gif)
13 Kasım’da Bir Kez Daha Sahnelenecek
Kediler, aslanlar ve sevimli bir fareyle dolu bu rengârenk gösteri, minik izleyicilerin yüzünü güldüren oyun, 13 Kasım Perşembe günü Gölcük Belediyesi Yazlık Kültür Merkezi’nde bir kez daha çocuklar ile buluşacak. Saat 14.00’da ücretsiz sahnelenecek oyuna tüm çocuklar ve aileleri davet edildi.
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






