İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, İSU’nun pis suyu İzmit’teki dereye boşalttığı anları gösteren videoyu paylaştı. Hürriyet ardından da sosyal medya hesabından paylaşımda bulunarak, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı;
“İSU, pis suyu İzmit’te dereye boşaltıyor. Bile isteye… Ama yandaş basında göremezsiniz. İzmit belediyesi olsaydı günlerdir manşette olurduk. Günlerdir sözde muhalefet yapmaya çalışan ama beceremeyen arkadaşlar taklacıyı aratmaz oldu. Hani İzmit’in hakkını savunuyordunuz ya! Farkında değilseniz eğer bu olay İzmit’te gerçekleşti. Diyecek iki kelamınız olacak mı?
08 Haziran 2025 19:00
Yeniden Refah Gebze’de Bilikçi seçilmiş başkan
Çayırovalı genç tiyatrocular büyük alkış aldı!
Erdoğan, Akın Gürlek'e fırça mı attı?
Körfez GB’de karatecilerin kuşak sevinci!






